Collonades polítiques

Un espai per als lectors i per als lletraferits, escriptors del fòrum.
Comentaris de llibres, escriptura d'articles, poesia, etc...

Collonades polítiques

EntradaAutor: Argentviu » 12 juny 2010, 09:38

El burca de Cunit

El burka de Cunit

No crec que el problema primordial de Cunit o del Vendrell sigui el perill d’invasió del burca. Tota una senyora senadora, l’alcaldessa de Cunit, ens vol distreure amb la collonada del vel integral, mentre a l’ajuntament se li crema l’arròs de la paella econòmica. És tan ridícul aquest tema que ja vessa el got de la vergonya que em fan molts politiquets de via estreta. A la vista de com està el pati de la situació

Imatge econòmica i social, temes com el burca, referèndums independentistes i altres monsergues, no són més que dribblings al poble de polítics incapaços d’enfrontar els problemes reals. Si volen seguir amb la farsa, suggereixo a la Sra. Alcaldessa i companyia, que promulguin un decret prohibint l’ús de cartutxeres i el Colt 45 pels carrers de la vila, per “prevenir” possibles altercats.
Quants burques heu vist passejant per Cunit? Al Vendrell, el senyor alcalde, el “burca” * el té dins de l’ajuntament i no hi ha forma humana de que el foti fora. Esventant mesures com aquesta el que es pot assolir és que algun delinqüent agafi la genial idea i comenci a atracar bancs i caixes amb un burca per barret. La caixa de les Cases de la Vila, no, evidentment, perquè només hi ha teranyines.

Imatge

Si us plau, esteu per la feina i no maregeu la perdiu amb bajanades d’aquestes. Estic contra els fonamentalismes de tot color. He passat la meitat de la meva vida aguantant bisbes engalanats, sotanes i monges de la teula i cabdillets sota pali, i tot es va fonent per si sol, com els legionaris de la processó de Cunit; no em vingueu ara volent ser més papistes que el papa. Ah! i també sóc independentista convençut, per si algú em vol esmenar el comentari que he fet.

Josep Mèlich Juny del 2010

* Dins l'ajuntament del Vendrell hi ha un assetjador sexual, que ha estat jutjat i l'alcalde Benet Jané no té collons de treure'l , malgrat les manifestacions del veïnat. I ara ahir em surt amb la collonada de prohibir l'ús del burca. Tot perquè té un pacte amb els xenòfobs de PxC
Argentviu l’ha editat per darrera vegada el dia: 13 juny 2010, 07:52, en total s’ha editat 1 vegada.
Quan se m'embruta un record, me'l trec
Argentviu

Entrades: 70
Membre des de: 22 feb. 2007, 19:45
Ubicació: Baix Penedès

Re: Collonades polítiques

EntradaAutor: MoNaLiTzA » 12 juny 2010, 19:59

Totalment d'acord amb tu en cadascuna de les paraules. Estem cansants amb tant entreteniment. Si ja fa anys que ens n'adonem de tot, per l'amor de déu...!!! per molts esports i futbols que ens colin..., que ja no podem dormir sota l'ombra de la figuera, perquè ens l'han tallat per vendre-la!!!
MoNaLiTzA

Entrades: 1558
Membre des de: 15 feb. 2007, 23:46
Ubicació: La Cala

Torna a: Llegir i Escriure

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant