FLICKR

Qualsevol dubte que se us plantegi en qüestió de funcionament del fòrum.

FLICKR

EntradaAutor: Munseta » 27 maig 2010, 19:27

Ara m'ha donat pel Flickr, però tinc un dubte :
Quan faig click a la presentació de les fotos i li dic q vull informació, em surt FOTO TOMADA ... i la data no és la correcte! Hi ha fotos molt noves q diu q les vaig fer fa anys!
Com és?
Munseta

Entrades: 547
Membre des de: 18 set. 2008, 21:12

Re: FLICKR

EntradaAutor: MoNaLiTzA » 27 maig 2010, 19:37

A mi em sembla que ha de ser cosa de la càmera, que no et data bé les dades EXIF. El friki només interpreta lo que tu li carregues.
MoNaLiTzA

Entrades: 1558
Membre des de: 15 feb. 2007, 23:46
Ubicació: La Cala

EntradaAutor: Munseta » 27 maig 2010, 19:43

Ah!
Munseta

EntradaAutor: MoNaLiTzA » 27 maig 2010, 21:04

Li he preguntat al meu xurri, que en sap infinitament més que jo, i ha confimat el que et deia.
MoNaLiTzA

EntradaAutor: Munseta » 29 maig 2010, 01:36

Ara ja tinc unes quantes fotos pemjades al Flickr, podeu mirar-les si voleu... per a mi són 'xules' tot i q estiguin fetes amb una Canon de pacutilla!!! Onion Head (04)
MUAS!
http://www.flickr.com/photos/monfral/
Munseta

EntradaAutor: MoNaLiTzA » 01 juny 2010, 09:39

Mira Munzarrà, se ponga el Xerraire, como se ponga, una Canon MAI, PERÒ MAI DE MAI DE MAI, ÉS DE PACUTILLA, OK???

Pot ser més antiga o més moderna, compacta o rèflex, però JAMÁS DE LOS JAMASES, de pacutilla, entesos?

Com tampoc ho podria ser una NIKON (li donarem una petita concesió en honor del nostre príncep de la imatge, va, que també s'ho mereix) jejejej

I ara a lo que anava..., QUI-NES-FO-TOS-MÉS-TXA-TXI-TXU-LI-GUA-PES que hi has penjat!!! M'han agradat molt, molt i molt!

Jo em vaig deixar el friki penjant perquè vaig esgotar el nº de fotos i quan en penjava de noves, m'eliminava les més velles i perquè fa la tira de temps que tinc un apartat de fotografia a la web per endegar com cal, no com el tinc ara, que fa una mica de peneta.

T'agregaré al friki, ok? Un bessito a la nostra Català-Roca personal! Onion Head (15)
MoNaLiTzA

EntradaAutor: barbollaire » 01 juny 2010, 14:43

Sort que sabeu que el Xerraire us admira, per damunt de qualsevol altre cosa, a vosaltres i les vostres fotos.

I ja sabeu que les fotos les fa el fotògraf. La màquina pot ajudar a fer coses. Però la mirada sempre, sempre, sempre, és de la persona que mira pel visor.

D'aquí què, fins i tot d'una Canon, puguin sortir bones fotos! Onion Head (52) Onion Head (52) (ho havia de dir, ho havia de dir!)

Ah! i que jo ja t'havia deixat un comentari a cal Friskis!!!!

Petonets dolços, parella de dos
Imatge
barbollaire

Entrades: 175
Membre des de: 03 gen. 2008, 13:31
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Munseta » 01 juny 2010, 22:34

La del balcó és boníssssima !
Dia del Roser i Treure ball: Festa super gran a Vallbona, una de les noies (una de les Roseres) surt per una de les cases del Carrer Major. Tothom esperant la sortida de la Rosera , q per cert anava amb un vestit espectacularment preciós, però XAXANNNNN, la mastressa de la casa sembla ser que va oblidar-se de recollir la SUPER SEXY colada.
Ais senyor, quin fart de riure! Jo ja veia tangues on no n'hi havia!!!
Vaig riure tant q vaig dir a l'Esteve , un amic que tenia al costat: He de plasmar aquest balcó per la posteritat!!!
Munseta

EntradaAutor: Munseta » 01 juny 2010, 23:15

He penjat un video, no us el perdeu pq veureu al meu fill petit ... MOLT PETIT!.
Mare meva, com passa el temps de ràpid! Massa de pressa, oi?
Munseta

EntradaAutor: MoNaLiTzA » 08 juny 2010, 18:14

Vaig a mirar-lo aramismito!
MoNaLiTzA

EntradaAutor: MoNaLiTzA » 08 juny 2010, 18:18

Ohhhhhhhhhhhhh... quin record més bonic, Montse!
MoNaLiTzA

Torna a: Ajuda tècnica en el fòrum

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant